Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն

346464848_266349865793419_614765554008897866_n

Բնագիտություն

Մասնակիցներ` 4-րդ , 5-րդ և 6-րդ  դասարանի սովորողներ

Ժամանակահատվածը` մայիսի 15-24

Նպատակը` երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ընթացքը`

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։
բնագիտություն

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Դդմի սածիլներ

Աֆրիկա
Ինչպե՞ս է մարդը վերափոխում շրջակա աշխարհը

Երկնքի մաին, մարդու մսին։

Կատարվածներից երկուսը,
Ինչպե՞ս է մարդը վերափոխում շրջակա աշխարհը

Հողը

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

ֆլեշմոբերից ջրի վերաբերիալ որովհետև ծանոթացա ջրի կառուցվացկի և նրա հատկանիշներին։

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։ այո որով հետև սովորեցի ողի ջրի և առհասարակ վերակագնողական նյութերի մասին։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

հինգից ավել։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

ես ինձ կնշանակեյ 8

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *